2.KAHOOT ETKİNLİĞİMİZ ÖĞRENCİLERİMİZ ÇOK KEYİF ALDI AYNI ZAMAN DA YAPMIŞ OLDUGUMUZ ÇALIŞMALAR KONUSUNDA ÇOK GÜZEL DÖNÜTLER ALDIK BİLİNÇLİ KULLAN GÜVENLİ BAĞLAN FARKINDALIK YARATMAYA BAŞLAMIŞ.HERKESE TEKRARDAN TEŞEKKÜR EDİYORUZ
2.KAHOOT ETKİNLİĞİMİZ ÖĞRENCİLERİMİZ ÇOK KEYİF ALDI AYNI ZAMAN DA YAPMIŞ OLDUGUMUZ ÇALIŞMALAR KONUSUNDA ÇOK GÜZEL DÖNÜTLER ALDIK BİLİNÇLİ KULLAN GÜVENLİ BAĞLAN FARKINDALIK YARATMAYA BAŞLAMIŞ.HERKESE TEKRARDAN TEŞEKKÜR EDİYORUZ
Yorumlar
Yorum Gönder