2.KAHOOT ETKİNLİĞİMİZ ÖĞRENCİLERİMİZ ÇOK KEYİF ALDI AYNI ZAMAN DA YAPMIŞ OLDUGUMUZ ÇALIŞMALAR KONUSUNDA ÇOK GÜZEL DÖNÜTLER ALDIK BİLİNÇLİ KULLAN GÜVENLİ BAĞLAN FARKINDALIK YARATMAYA BAŞLAMIŞ.HERKESE TEKRARDAN TEŞEKKÜR EDİYORUZ
 

Yorumlar